Energie vergelijken?

Postcode Huisnummer

NLE energie vergelijken

Een Nederlandse energie leverancier die elektriciteit opwekt door middel van waterkracht, ja dat lees je goed. Deze oer Hollandse jongens produceren dus enkel groene stroom en leveren deze enkel aan particulieren en niet aan ondernemingen, zelfs geen zzp-ers. Daarnaast levert de Nederlandse Energie Maatschappij ook gas aan particuliere klanten. De focus van de Nederlandse Energie Maatschappij ligt volledig op de consument. Ze willen namelijk de markt koste wat het kost verbeteren en staan voor eerlijkheid en openheid in de energie wereld. Ze willen hiermee de harten van de consument veroveren. Bedrijven leveren ze voor alsnog geen energie, de moedige energieleverancier heeft zich volledig gespecialiseerd en gestort op de consumentenmarkt.

Doet naast stroom & gas ook internet
Oerhollandse energieleverancier
Collectief energie inkopen
NLE energie
NaamNLE
Opgericht in2005
Emailadresinfo@nle.nl
Tel. nummer088-7307307
StraatnaamPostbus 23064
Postcode + Plaats3001 KB Rotterdam

Energiecontract van NLE afsluiten

NLE werkt met een scala aan energie contracten. Een variabel contract, een vast 3-jarig contract, of 100% groene stroom uit NL? Het kan bijna allemaal. Geholpen door de vergelijkingstool kies jij zelf de kenmerken van het NLE energiecontract. Hoe kan ik hiermee aan de slag? Hieronder lees je er alles over:

Gas en stroom afsluiten van NLE
  1. Voer je postcode en het huisnummer in
  2. Selecteer grootte van het gezin
  3. Vul in hoeveel energie je denkt te consumeren
  4. Kies het gewenste type contract
  5. Klik op het goedkoopste NLE contract en regel de overstap online
Populaire stroom en gas producten van NLE
  • Gas variabel onbepaalde tijd
  • Modelcontract Groene Stroom en Gas
  • Variabel tarief gas en stroom
  • Modelcontract Groene Stroom
  • Stroom variabel (contractloos)

NLE prijzen van gas en stroom oktober 2019

Hoe duur is gas en stroom van NLE? Hieraan ten grondslag liggen verscheidene factoren. Uiteraard het verbruik, duur van het contract, en waar het gas en de stroom vandaan komen. Ook schommelen de maandelijkse kosten van gas en stroom per woonplaats. Dat zit ‘m in de gastoeslag die geldt en de kosten van de netbeheerder. Verderop zie je meerdere gemeenten waar deze aanbieder zeer in trek is. Vind je het te prijzig? Check de alternatieve leveranciers.

Vanaf 2009 heeft de energieleverancier echte stappen gemaakt en ontpopt de leverancier zich van kleuter tot kind, aangezien de Nederlandse Energie Maatschappij pas sinds mei 2005 bestaat. De immense marketing campagne van 2009 zet de maatschappij op de Nederlandse kaart en probeert met een stukje nationalisme ons Hollanders op te roepen om te kiezen voor een Nederlands bedrijf, die stukken goedkoper is. Echter hoor je ze niet over het feit dat ze 100% groene stroom leveren. Als we kijken naar de concurrentie is duidelijk waarom zij wellicht geen aandacht schenken aan het feit dat ze groene stroom leveren, ten minste niet in hun huidige campagnes. Alle concurrenten praten al over hoe ‘groen’ ze zijn, is het dan nog de moeite waard het te noemen?

Als we de klanten van de NEM moeten geloven zijn er gemengde gevoelens over de relatie tussen hen en de NEM. De een is vol lof en heeft geen enkele problemen gehad en de ander heeft klacht na klacht te melden over de NEM. Natuurlijk is een groot bedrijf altijd doelwit van miscommunicatie, veel overleg waardoor taken en vragen op de plank blijven liggen. Dat een onderneming van een dergelijk formaat zoals nog veel meer bedrijven van een dergelijk formaat de helpdesk en de klachtenafhandeling niet op orde hebben is niet vreemd, maar dat maakt het niet correct. Als we het algemene geluid horen valt er verder weinig aan te merken op de maatschappij, want laten we eerlijk zijn. De Nederlandse Energie Maatschappij stelt als enige energieleverancier in Nederland de vervelende vragen over grote verschillen en misleidende campagnes van haar concurrenten. Transparante campagnes, groene stroom, betaalbaar en 100% Nederlands. Wat wil je nog meer? Ik zeg doen.

Waarom deze aanbieder?
  • Tot wel €220 welkomstbonus
  • Prima klantenservice
  • Online verbruik inzien
  • Groene stroom
  • Heldere en scherpe tarieven

NLE opzeggen

Wil je jouw NLE energiecontract opzeggen? Dit kan je doen per telefoon (088-7307307) of via aan opzegbrief. Stop: check goed wanneer je contract precies afloopt. Indien je vroegtijdig opzegt kan je belast worden met een opzegvergoeding. Is er sprake van een overstap? Dan regelt de nieuwe energieleverancier het opzeggen het “vorige” contract.

Klantenservice contact
Wil je iets weten? De klantenservice van NLE is te bereiken via de telefoon, post of mail en digitaal. Hier moet je zijn voor vragen rondom de ontvangen factuur en de slimme meter.

Adresgegevens
Postbus 23064
3001 KB Rotterdam

Via de telefoon
088-7307307
Op werkdagen van 8:00 t/m 18:00

Online
www.nle.nl
info@nle.nl
Facebook
Twitter

NLE vergelijken

energiemaatschappij-vergelijken

Energiecontract afsluiten?

Bekijk alle NLE aanbiedingen en stap direct over